Serdecznie zapraszamy na warsztaty prowadzone przez Prof. Stevena Durninga z F. Edward Hébert School of Medicine, „America’s Medical School”, Uniformed Services University of the Health Sciences, Bethesda, MD, USA organizowane przez projekt D-CREDO.
Termin: 7 listopada 2024 r. (czwartek), godz. 15:00
Miejsce: Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Jakubowskiego 2, Kraków Sala seminaryjna: Klinika Chorób Wewnętrznych i Geriatrii, Budynek I, piętro 5
Rejestracja: https://puls.cm-uj.krakow.pl/limesurvey6/index.php/652583
Tytuł warsztatów: Teaching and Assessing Clinical Reasoning in the Wild: Lessons from the Literature Język prowadzenia warsztatów: angielski
Streszczenie: Podczas interaktywnych warsztatów prowadzonych przez Prof. Durninga uczestnicy zapoznają się z czterema lekcjami bazującymi na badaniach z zakresu edukacji medycznej dotyczących nauczania rozumowania klinicznego, ze szczególnym naciskiem na praktyczne strategie nauczania w środowiskach klinicznych. Następnie omówione zostaną trzy etapy wyboru narzędzi oceny rozumowania klinicznego, obejmujące dyskusję na temat różnych metod oceny stosowanych w sytuacjach klinicznych.
Uwaga: Do uczestnictwa w warsztatach konieczna jest rejestracja. Liczba miejsc jest ograniczona do 20. Prosimy o rejestrowanie się pod adresem: https://puls.cm-uj.krakow.pl/limesurvey6/index.php/652583
Serdecznie zapraszamy!