Projekt D-CREDO
Opis projektu:
Celem projektu D-CREDO (Digital Health Technologies-augmented Clinical Reasoning Education) jest stworzenie serii modułów edukacyjnych dla studentów oraz nauczycieli kierunków takich jak medycyna i pielęgniarstwo, demonstrujących wykorzystanie nowych technologii medycyny cyfrowej w rozumowaniu klinicznym, takich jak sztuczna inteligencja w analizie obrazów medycznych, duże modele językowe, elektroniczne rekordy pacjenta, aplikacje mobilne, urządzenia ubieralne i narzędzia telemedyczne. Moduły będą wykorzystywać nauczanie oparte na przypadkach, a w ramach projektu rozubudowany zostanie istniejący program nauczania rozumowania klinicznego, który powstał w projekcie DID-ACT .
Uczelnie partnerskie:
Czas trwania projektu: wrzesień 2024 – sierpień 2027
Finansowanie projektu: Projekt D-CREDO jest współfinansowany przez Unię Europejską, numer umowy 2024-1-PL01-KA220-HED-000247790, w ramach działań Partnerstwa Współpracy w Zakresie Szkolnictwa Wyższego KA2.
Dofinansowane ze środków UE. Wyrażone poglądy i opinie są jedynie opiniami autora lub autorów i niekoniecznie odzwierciedlają˛ poglądy i opinie Unii Europejskiej lub Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji. Unia Europejska ani Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji nie ponoszą za nie odpowiedzialności.
Kierownik projektu:
dr hab. Andrzej A. Kononowicz, prof. UJ
Uczestnicy projektu reprezentujący Zakład Dydaktyki Medycznej:
mgr Joanna Fąferek
dr n. med. Stanisław Górski
lek. Małgorzata Sudacka
dr hab. Magdalena Szopa, prof. UJ
Strona WWW projektu: http://d-credo.eu/